Πως να αναπτυχθείς ως ελεύθερος επαγγελματίας
Επιχειρηματικό coaching για freelancers
Η καλύτερη εποχή για να ασκήσεις ελεύθερο επάγγελμα!
Σήμερα η αγορά είναι πολύ ευνοϊκή για να εργαστεί κάποιος μόνος του και εξ αποστάσεως. Η τεχνολογία προσφέρει όλα τα εργαλεία, υπάρχουν πολλές μικρές αγορές (niche) στις οποίες κάποιος μπορεί να βρει το κοινό του, ένα πλήθος από διαφορετικές πιστοποιήσεις μπορούν να αυξήσουν το κύρος ενός επαγγελματία, ο εμπορικός κόσμος είναι πιο ανοιχτός στο να αγοράζει προϊόντα και υπηρεσίες από πολύ μικρές επιχειρήσεις, ακόμα και οι εταιρίες είναι πιο ανοιχτές στο να συνεργάζονται με freelancers.
Δεν είναι όμως όλα παραδεισένια
Ευνοϊκή αγορά σημαίνει περισσότεροι ανταγωνιστές, μικρότερα μερίδια, περισσότερη δύναμη επιλογής για τον πελάτη. Ο μέσος ελεύθερος επαγγελματίας δεν ξέρει πως να τα αντιμετωπίσει αυτά καθώς δεν έχει που να εκπαιδευτεί επιχειρηματικά. Άλλο πράγμα να εκπαιδεύεσαι σε μια τέχνη (μηχανικός, αρχιτέκτοντας, γραφίστας, agent, coach, γυμναστής, διατροφολόγος, κειμενογράφος κλπ) και άλλο να εκπαιδεύεσαι προκειμένου να εμπορευτείς αυτή την τέχνη!
|
|
Υπάρχει ένας απλός τρόπος να γεφυρώσεις αυτό το κενό!
Και να πας από το "είμαι άλλος ένας που κάνει το ίδιο πράγμα" στο "ορίστε πως διαφέρω από τον ανταγωνισμό". Από το "είμαι καλός σ' αυτό που κάνω" στο "ορίστε πως θα ωφεληθείτε από μένα". Από το "άραγε πότε θα πληρωθώ;" στο "ορίστε οι όροι μου".
Η πιο "value for money" εκπαίδευση για ελεύθερους επαγγελματίες! |
Όλα όσα στηρίζουν την εμπορική δραστηριότητα ενός επαγγελματία τα οποία κάποτε θα χρειαζόσουν 10 χρόνια και δυο πτυχία για να τα αποκτήσεις (επιχειρηματικός σχεδιασμός, διαφοροποίηση, ανταγωνιστικότητα, πωλήσεις, διαπραγμάτευση, εισπραξιμότητα) στα δίνω μαζεμένα σε ένα πρακτικό πρόγραμμα training που σε προετοιμάζει είτε για να μπεις στην αγορά, είτε για να αλλάξεις πορεία, είτε για να αναπτυχθείς. Τι θα σε βοηθήσει να πετύχεις αυτό το πρόγραμμα:
- Πως να βρεις το κοινό σου
- Πως να διαφοροποιηθείς από τον ανταγωνισμό
- Πως να χτίσεις ένα συγκριτικό πλεονέκτημα
- Πως να τιμολογείς, να προμοτάρεις, να πουλάς
- Πως να κατανοείς την αγορά και τον πελάτη
- Πως να φτιάξεις ένα πλαίσιο συνεργασίας με δικούς σου όρους
- Πως να πληρώνεσαι στην ώρα σου
- Τεχνικές αντιμετώπισης των επιχειρημάτων του πελάτη
- Διαπραγμάτευση με προμηθευτές/συνεργάτες