Σεμινάριο Business basics
Βασική επιχειρηματικότητα για τον νέο επιχειρηματία και την μικρή επιχείρηση.
Το πιο ολοκληρωμένο σεμινάριο επιχειρηματικότητας που θα βρείτε στην αγορά. Ο συμμετέχων θα έρθει σε επαφή με όλα τα βασικά απαραίτητα για να ξεκινήσει & να τρέξει μια επιχείρηση μόνος του. Από βασικές έννοιες (τι είναι καινοτομία, marketing, το προφίλ μιας επιχείρησης, τα πρώτα προβλήματα), στα βασικά εργαλεία (λειτουργία της επιχείρησης, σχεδιασμός προϊόντων, marketing, τιμολόγηση, πωλήσεις, ανάπτυξη), στον σχεδιασμό & χρηματοδότηση και την ανάπτυξη της επιχειρηματικής ιδέας.Το σεμινάριο έχει συνολική διάρκεια 18 ώρες.
Το σεμινάριο προσφέρεται σε ομαδικά και ατομικά coaching sessions.
Τα ομαδικά ανακοινώνονται σε τακτά διαστήματα (και έχουν άλλη τιμή). Τα ατομικά sessions ισχύουν για όλο τον χρόνο. Επικοινωνείτε μαζί μου και κανονίζουμε τις online συνεδρίες σε ώρα & μέρα της ευχέρειάς σας. |
Το σεμινάριο περιλαμβάνει τις εξής 4 ενότητες:
Τελειώνοντας η πρώτη ενότητα οι συμμετέχοντες θα γνωρίζουν το πλαίσιο λειτουργίας πάνω στο οποίο θα εφαρμοστούν τα εργαλεία.
|
Η αρχική ενότητα εξηγεί τις βασικές έννοιες και στρώνει το πλαίσιο πάνω στο οποίο θα ακολουθήσει το μοτίβο ανάπτυξης μιας μικρής επιχείρησης. Περιλαμβάνει:
|
Τελειώνοντας η δεύτερη ενότητα οι συμμετέχοντες μαζί με το πλαίσιο τώρα έχουν και τα κατάλληλα εργαλεία και χρειάζονται σχέδιο δράσης.
|
Η δεύτερη ενότητα παρουσιάζει τα βασικά εργαλεία με τα οποία μία επιχείρηση δημιουργεί αγαθά, αξία & ανάπτυξη. Εδώ μιλάμε για έρευνα, σχεδιασμό, πωλήσεις & ανάπτυξη, όλα μαζί! Οι συμμετέχοντες θα μάθουν:
|
Τελειώνοντας η τρίτη ενότητα οι συμμετέχοντες μαζί με πλαίσιο & εργαλεία έχουν & συγκεκριμένο σχέδιο δράσης.
|
Στην τρίτη ενότητα οριοθετείται η μικρή επιχείρηση και τα στοιχεία που την διαφοροποιούν και εισάγεται η μέθοδος ανάπτυξης του Business Basics. Οι συμμετέχοντες θα μάθουν:
|
Τελειώνοντας η τέταρτη ενότητα οι συμμετέχοντες έχουν πάρει όλα τα απαραίτητα: πλαίσιο λειτουργίας, κατάλληλα εργαλεία, σχέδιο δράσης & δημιουργική σκέψη.
|
Η τέταρτη ενότητα ασχολείται με το πως ξεκινάει μια ιδέα, τι διαδρομή πρέπει να κάνει και τι στοιχεία πρέπει να βρεθούν ώστε να εξελιχθεί από κάτι το αόριστο σε ένα υλοποιήσιμο πλάνο. Οι συμμετέχοντες θα μάθουν:
|